Descrierea produsului

Copiii experimenteaza cu undita, marea, cat si cu locuitorii amuzanti ai acesteia. Acestia inoata fericiti in toate directiile si descopera multe lucruri palpitante cu care sa se joace. In jocul cu reguli copiii trebuie sa prinda un peste care are aceeasi culoare ca cea de pe zar. Cine reuseste este premiat de  pestisor cu o jucarie cu ajutorul careia completeaza puzzle-ul. Cine este un bun pescar si culege primul toate jucariile?

Acest joc incurajeaza: joaca independenta, prima intelegere a regulilor, dezvoltarea coordonarii mana-ochi.

Recomandare de varsta: 2ani+

Material: lemn, carton

Greutate: 0.622kg

Tip joc: joc de indemanare, joc de asociere

Numar de jucatori: 1-4 persoane

Durata jocului: 5-10 min

Fabricat in Germania

 

INSTRUCTIUNI

Primul joc de pescuit pentru 1-4 jucatori cu varsta de peste 2 ani.

Autor si design: Kristin Mückel

Durata jocului: 5-10 minute

 

Continut joc:

1 undita cu momeala

6 locuitori ai marii

1 mare = partea de jos a cutiei

4 table de colectare

1 zar cu simboluri

Set de instructiuni

 

Ideea jocului

Locuitorii marii inoata fericiti in toate directiile si descopera multe lucruri antrenante cu care se pot juca.

Dupa ce a aruncat zarul, jucatorul trebuie sa pescuiasca locuitorul marii care are aceeasi culoare ca fata de pe zar. Daca reuseste, jucatorul primeste o jucarie pentru locuitorul pescuit si il poate aseza in tabla de colectare.

Cine este cel mai bun pescar si va aduna primul cele 5 jucarii.

 

Pregatirea jocului

Partea de jos a cutiei este locul unde se va pescui. Asezati cutia in centrul mesei si asezati cei 6 locuitori cu fata in sus. Fiecare copil ia o tabla de colectare si apoi scoate cu atentie bucatile de carton (jucariile) si le aseaza langa tabla.

Pregatiti zarul.

 

Cum se joaca

Cui ii place cel mai mult sa manance peste? Acela poate incepe. Ia zarul si arunca-l.

 

Ce apare pe zar?

  •           O culoare?

Ai incredere in norocul tau!

Foloseste undita pentru a pescui un locuitor care are aceeasi culoare ca zarul.

  •          A muscat?

Foarte bine! Ia o jucarie care corespunde culorii si aseaza-o pe tabla. Jucaria poate fi vazuta in miniatura pe locuitor.

Daca deja ai deja acea jucarie din pacate tura ta este terminata.

  •          Ai prins pestele gresit? Se mai intampla, nu toate capturile sunt bune. Din pacate nu primesti nicio jucarie.
  •          Pestele stralucitor? Ce bine! Cel mai simpatic peste iti face cu ochiul! Ia undita si incearca sa il prinzi.
  •          A muscat? Poti alege orice jucarie.
  •          Pestele stralucitor a scapat? Ai prins pestele gresit? Ce pacat. Nu primesti nicio jucarie. 

Aseaza captura cu fata in sus in mare. Acum este randul urmatorului jucator sa arunce zarul si sa pescuiasca.

 

Finalul jocului

Jucatorul care completeaza primul puzzle-ul castiga jocul.

 

Variatii: pescuitul rapid!

Durata jocului este mai mica daca joci jocul de baza in urmatorul fel:

Daca dai cu zarul iar culoarea care apare este aceeasi cu cea a unei jucarii pe care deja o ai poti pescui din nou acelasi locuitor al marii. Daca il prinzi poti alege orice jucarie.

 

Variatii pentru un singur jucator

Variatia pentru un singur jucator este jucata la fel ca jocul de baza, cu urmatoarele schimbari:

·         Se joaca cu o singura tabla de colectare si cu piesele de puzzle corespunzatoare.

·         Aseaza fiecare peste pescuit corect in fata ta.

·         Atentie! Atunci cand pescuiesti a doua oara un peste sau cand prinzi pestele gresit trebuie sa inserezi o piesa de puzzle.

·         Daca ai pescuit toti pestii din mare iar tabla de colectare nu este completa, ai castigat. Insa, daca aceasta este completa, ai pierdut.

 

Joc magnetic cu zar Primul meu joc La pescuit 2ani+

Ne pare rau,acest produs nu mai face parte din oferta noastra