Descrierea produsului

Descriere generala scaun auto Sirona Isofix

Parintii din toata lumea au un tel comun: doresc cel mai confortabil si mai sigur scaun auto pentru copiii lor. Cybex a combinat tehnologia din intreaga lumea, utilizata la realizarea scaunelor auto, pentru a oferi un produs revolutionar: Sirona cu isofix. 

Scaunul auto pentru copii Sirona cu sistem isofix, pentru grupa 0 / 1 (0 – 18 kg), a fost inspirat din solutiile de siguranta prezente in toata lumea, unindu-le intr-un singur produs, adaugand noi tehnologii revolutionare, in timp ce s-a incercat pastrarea celui mai inalt nivel de accesibilitate si confort pentru copil si parinti, deci s-a incercat transformarea imposibilului in posibil.

Castigator al RedDot Design Award 2012 si a altor premii din domeniu, printre care Kind+Jugend Innovation Award 2012,  Sirona de la Cybex isi propune nu doar sa respecte normele de siguranta si confort ale scaunelor auto care fac parte din aceasta grupa, ci sa depaseasca limitele si sa ofere innovatii care sa ofere cele mai bune solutii pentru transportul in siguranta al copiilor.

Beneficiile utilizarii scaunului Sirona Isofix:

De ce este Cybex Sirona atat de diferit fata de alte scaune auto care se utilizeaza cu spatele la directia de mers?

Pentru un scaun auto care face parte din grupa 0+ (0-9 kg) si 1 (9-18 kg), Sirona ofera cea mai eficienta combinatie din intreaga lume, fiind un scaun cu sistem isofix care poate fi utilizat cu spatele si cu fata la directia de mers.

Sirona poate fi utilizat cu spatele la directia de mers pentru copii cu greutatea intre 0 si 9 kg (conform ultimelor studii, cu cat copilul sta mai mult in scaun cu spatele la directia de mers, cu atat siguranta este mai ridicata – deci daca are loc in scaun, poate sta pana la 18 kg). Scaunul beneficiaza de hamuri de siguranta proprii, cu care copilul va fi prins in scaun.

Sirona de la Cybex, poate fi utilizat si cu fata la directia de mers, pentru copii cu greutatea intre 9 si 18 kg. In acest caz, in locul hamurilor de siguranta proprii ale scaunului se poate utiliza perna frontala ajustabila.

Ca urmare a sistemului ingenios de constructie, copiii beneficiaza de mai mult loc pentru picioare, atunci cand sunt astezati cu spatele la directia de mers, dar in acelasi timp beneficiaza de acelasi confort ca atunci cand sunt asezati cu fata catre directia de mers. Pe langa locul suficient pentru picioare, scaunul dispune de ajustare a spatarului cu o singura mana (7 pozitii diferite), ajustarea automata a tetierei fara modificarea manuala a pozitiei hamurilor de siguranta, ajustarea hamurilor de siguranta cu o singura mana, siguranta sporita in peretii laterali, samd.

Dispune de asemenea, de un sistem ingenios de rotire a scaunului cu 360 grade, facand posibila utilizarea scaunului cu fata sau cu spatele la directia de mers, dar faciliteaza si accesul si asezarea copilului in scaun, pozitionand scaunul cu fata catre portiera masinii.

Foarte important pentru siguranta copiilor, este sistemul Seat-to-Chassis Connect Technology (sistem in curs de patentare), sistem care face legatura directa dintre scaunul auto pentru copii si bancheta masinii. Acest sistem este foarte eficient in caz de impact, intrucat impulsul in caz de coliziune este transmis direct scaunului auto Sirona, care declanseaza un sistem complex de siguranta din cadrul scaunului auto, special creeat pentru a prelua din forta impactului, astfel incat socul sa fie resimtit cat mai putin de catre copil.

Siguranta sporita a scaunului auto Sirona este datorata si sistemului Isofix incorporat in baza, precum si piciorului suplimentar de fixare a scaunului in podea. Datorita sistemelor de siguranta revolutionare utilizate la realizarea acestui scaun auto, s-a redus la minim posibilitatea utilizarii gresite a sistemului Isofix.

Tot pentru sporirea sigurantei auto, s-a utilizat sistemul L.S.P. (Linear Side-Impact Protection System), acest sistem fiind la acest model, telescopic. Sistemul L.S.P. este ajustabil pe lungime (in functie de masina in care este utilizat, poate fi mai lung sau mai scurt), absorbind forta impactului in caz de coliziune laterala.

Toate aceste detalii si multe altele, fac din Sirona un scaun auto pentru grupa 0 / 1 complet revolutionar, care inglobeaza mai multi ani de cercetare a sigurantei auto si adaugand mai multe sisteme patentate de catre Cybex.

Acest scaun auto a fost proiectat si testat in Germania.

Sistem de prindere al scaunului in autovehicul:

  • sistem isofix universal, scaunul fiind pozitionat cu spatele sau cu fata la directia de mers; aibag-ul frontal (in cazul in care masina este prevazuta cu airbag) trebuie sa fie dezactivat.

Dupa fixarea scaunului in sistemul Isofix al masinii, nu mai este necesara prinderea sa cu centurile de siguranta ale masinii.

Sisteme de reglare ale scaunului auto:

  • rotirea scaunului cu 360 grade. Baza scaunului ramane fixa in sistemul isofix, in timp ce scaunul se poate roti 360 grade, permitand utilizarea cu spatele sau cu fata la directia de mers a masinii.
  • rotirea scaunului la 90 grade catre portiera masinii, pentru a facilita asezarea confortabila a copilului in scaunul auto.
  • spatar reglabil: 7 pozitii diferite cand scaunul este pozitionat cu spatele la directia de mers.
  • spatar reglabil: 5 pozitii diferite, cand scaunul este pozitionat cu fata catre directia de mers.

Ajustarea se face apasand un singur buton, cu o singura mana, fiind usor accesibil.

  • tetiera reglabila: 10 pozitii, reglarea centurilor de siguranta pe inaltime realizandu-se in mod automat.
  • perna frontala ajustabila pe adancime: da. Sistem in curs de patentare Cybex.

Sisteme de siguranta ale scaunului auto:

  • sistem de prindere isofix si picior suplimentar de sprijin al scaunului in podeaua masinii, acest picior avand rolul de a evita rotirea scaunului din pozitia sa in caz de impact, dar are rolul si de a abosrbi din forta impactului. Sistem unic de prindere in sistemul Isofix al masinii, reducandu-se la minim riscul montarii gresite a scaunului.
  • sistem unic de conectare a scaunului auto cu bancheta masinii (Seat-to-Chassis Technology), fiind creat astfel o legatura directa intre structura de rezistenta a scaunului auto si bancheta masinii. In caz de coliziune, forta impactului este transmisa catre structura scaunului auto, diminuand-o, pentru asigurarea sigurantei sporite a copilului. Sistem in curs de patentare.
  • conceptul tehnologic L.S.P. System (Linear Side-Impact Protection System) ofera protectie marita in caz de impact lateral. Acest sistem este telescopic, fiind ajustabil. Impulsul in cazul unei coliziuni la impact lateral este redus sistematic. Avand in vedere aceasta configuratie noua, o serie de reactii sunt declansate pentru protectia capului si umarului copilului, absorbind impulsul care ar fi preluat de corp intr-un stadiu incipient in timpul impactului si blocheaza partile sensibile ale capului copilului in zona de siguranta a scaunului.  Sistem in curs de patentare.
  • perna frontala sporeste protectia pentru copil, actionand ca un air-bag in cazul adultilor, intrucat in caz de impact, forta este dispersata pe o suprafata mai mare evitandu-se in acest fel lovirea puternica a umerilor si intinderea coloanei vertebrale (asa cum se intampla in cazul utilizarii centurilor de siguranta). Acest accesoriu inclus in set, se utilizeaza pentru perioada 9 – 15 kg, atunci cand copilul poate fi transportat cu fata la directia de mers.

 

Confort:

  • scaunul are in zonele laterale, doi magneti, astfel incat hamurile de siguranta sa se fixeze mai bine in partile laterale ale scaunului, sa nu incomodeze atunci cand este asezat copilul in scaun.
  • sistemul Easy Entry and Exit care faciliteaza asezarea confortabil a copilului in scaun, prin rotirea scaunului cu 90 grade, catre portiera masinii.
  • interior moale si placut la atingere, fiind confortabil si sigur pentru copii, de la nastere si pana la aproximativ 4 ani.

Materialele din care este realizat scaunul auto:

  • material textil gama platinum line
  • husa este lavabila la maxim 30 grade C, putand fi usor scoasa de pe scaun.
  • materialul textil este ignifug, lasa pielea copilului sa respire, impiedica alunecarea copilului din scaun.
  • baza este realizata din material plastic bine finisat, pentru a evita distrugerea husei masinii.

Premii si distinctii internationale Sirona Isofix:

  • reddot design award winner 2012, Autobild.de Germania (sehr gut), Kind+Jugend Innovation Award 2012.

Perioada de utilizare:

Scaun auto pentru grupa 0 / 1 (greutatea 0 – 18 kg):

  • grupa 0+ (0-9kg) - utilizare cu spatele la directia de mers, cu prinderea copilului in hamurile proprii ale scaunului.
  • grupa 1 (9-18 kg) – utilizarea cu fata la directia de mers, cu perna frontala ajustabila (sistem in curs de patentare).

Detalii tehnice Sirona Isofix:

  • dimensiunile exterioare aproximative (L x l x H / cm): 690 x 440 x 530 – 580
  • greutate scaun: aproximativ 15 kg
  • garantie: 2 ani
  • ECE-R44/04 din data de 23 Iunie 2005. Pentru a constata daca un scaun auto este omologat, puteti verifica daca are eticheta de omologare aplicata pe scaun.
  • producatorul isi rezerva dreptul de a aduce imbunatatiri modelelor proprii, fara a anunta aceste modificari in prealabil.