Descrierea produsului

Corbul flamand zboara spre livada ca sa manance fructele zemoase. Incearca sa salvezi toate fructele intorcandu-le pe acelea care se potrivesc cu culoarea zarului. Scopul jocului este sa colectezi fructele inainte sa fie mancate de corb.

Pachetul contine:  1 corb, 1 tabla de joc, 16 fructe, 4 cosuri, 1 zar, 1 set de instructiuni.

Recomandare de varsta: 3-99 ani

Material: carton, lemn

Tip de joc: joc de memorie, joc de cooperare

Numar de jucatori: 1-4 persoane

Durata jocului: 10-15 minute

Fabricat in Germania

AVERTISMENT! Nerecomandat copiilor sub 3 ani. Contine piese mici, ce pot fi inghitite si pot duce la sufocare.

 

INSTRUCTIUNI

Joc de cooperare si de memorie pentru 1-4 jucatori cu varsta cuprinsa intre 3 si 99 ani

Autor: Anneliese Farkaschovsky

Ilustratii: Reiner Stolte 

Durata jocului: aproximativ 10-15 minute

 

Atentie! Atentie! Corbul flamand se indreapta spre livada sa fure fructele gustoase. Merele, perele, strugurii si prunele trebuie adunate in siguranta inainte sa ajunga corbul la livada.

 

Continut:

1 corb

1 tabla de joc

16 carti cu fructe

4 cosuri

1 zar

Set de instructiuni

 

Scopul jocului:

Jucatorii incearca sa descopere fructele care se potrivesc cu culoarea care apare pe zar. Daca zarul arata corbul, atunci acesta este mutat o casuta mai aproape de Livada.

Scopul jocului este sa culegeti toate fructele inainte sa ajunga corbul la Livada si sa lase copilul fara fructe.

 

Pregatirea jocului:

Fiecare jucator ia un cos si il aseaza in fata lui. Amesteca bine cartile cu fructe si aranjeaza-le cu fata in jos in patru randuri ca sa formezi un patrat. Ai grija ca acestea sa nu fie unele peste altele. Aseaza tabla de joc langa cartile cu fructe, asa cum este indicat (vezi pag 4). Corbul este asezat pe primul patrat al cararii. Pregateste zarul.

 

Cum se joaca:

Ordinea este in sensul acelor de ceas. Cine a vazut ultimul un corb incepe jocul. Daca nu va puteti intelege atunci incepe cel mai tanar jucator.

 

Pe zar apare

  •          O culoare

Intoarce o carte cu fructe. Daca fructul se potriveste cu culoarea de pe zar poti pune cartea in cos. Daca fructul are alta culoare trebuie sa o arati si celorlalti jucatori inainte sa o intorci.

  •          Cosul cu fructe

Perfect! Numeste un fruct. Daca iti amintesti unde este acel fruct in sirul de carti intoarse cu fata in jos ar fi perfect. Incearca sa intorci o carte care se potriveste. Daca este cea corecta, poti sa o iei de jos. Daca nu, arat-o celorlalti jucatori inainte sa o intorci din nou.

  •          Corbul

Ghinion! Muta corbul un patrat. Nu ai voie sa intorci o carte tura aceasta.

 

Acum este randul urmatorului jucator sa arunce zarul.

 

Finalul jocului:

Daca intoarceti toate cartile cu fructe inainte sa ajunga corbul pe ultimul patrat al livezii, ai castigat jocul impotriva corbului lacom.

Insa, daca acesta ajunge la ultima casuta inainte sa fi colectat toate cartile cu fructe, ati pierdut lupta impotriva hotului. De ce nu incercati din nou?

 

Variatii de competitii

Regula de baza a jocului ramane aceeasi insa apar urmatoarele modificari: daca ati cules toate cartile inainte sa ajunga corbul in livada jucatorii isi pun cartile unele peste altele. Cine are mai multe carti castiga. Daca exista egalitate intre 2 sau mai multi jucatori castiga si acestia

Joc de memorie Haba Livada 3ani+

Ne pare rau,acest produs nu mai face parte din oferta noastra