Descrierea produsului

Atunci cand cei de la Valve, creatorii unor super-jocuri precum Half-Life, Portal, Team Fortress sau Counter-Strike se apuca de facut un nou shooter, poti porni de la presupunerea ca vor stabili noi stachete pentru genul respectiv.

Si cum oamenii de la Valve nu glumesc, iata ca reiterarea best-seller-ului Left 4 Dead este acum considerat cel mai bun shooter al anului 2009.

Avand o multime de optiuni multiplayer, atat online cat si offline, functionalitati AI extinse, 4 optiuni de caractere si arme de apropiere noi, Left 4 Dead 2 spulbera tot in materie de tocat zombie la foc automat.

Actiunea jocului este plasata intr-un timp apropiat fata de cel din original - imediat dupa declansarea virusului ce transforma majoritatea populatiei in diverse varietati de zombie.  

Jucatorii vor intra in rolul de "supravietuitori", fiecare din ei cu propria personalitate si optiuni diferite de dialog.

Supravietuitorii vor haladui prin partea de sud a Statelor Unite, din Savannah, Gerogia pana in Cartierul Francez din New Orleans.

Asa cum va asteptati, in majoritatea timpului veti inconjurati de hoarde simpatice de zombie iar orice ajutor puteti primi in calmarea lor definitiva este binevenit.

Din aceasta cauza, optiunile multiplayer online de 2-8 jucatori si modurile offline ce includ Campaign, Versus si Survival, precum si noul mod Scavange sunt binevenite, ajutorul prietenilor fiind nepretuit, toata lumea stie de ce...

Varietatea si multitudinea armelor este ajutorul pe care designer-ii de nivel s-au gandit sa vi-l ofere, iar inventivitatea lor nu lasa de dorit: daca preferati o abordare mai "intima" a subiectului, va puteti baza pe topoare, fierastraie, drujbe si chiar variate tigai iar daca doriti sa va tineti respectabilii morti vii la distanta, puteti apela cu incredere la armele de foc.

Pe partea de AI, cei de la Valve au introdus AI Director 2.0 ce face gameplay-ul foarte dinamic: efectele metereologice, obiectele din lumea inconjuratoare si scriptarea de deplasare se schimba in functie de populatia inamica, iar efectele sonore si vizuale se adapteaza performantei jucatorului.

In acest fel, fiecare sesiune de omorat morti vii devine o experienta unica, cu sanse de a da dependenta.